STANDARDY OCHRONY DZIECI W NZOZ "FAMILIA"

Jesteś naszym pacjentem

W naszej przychodni pracują:

W naszej pracy kierujemy się różnymi zasadami i nie wszystkie dotyczą tylko leczenia. Te, które czytasz, są skierowane do dzieci. Wyjaśnimy Ci w nich, co będziemy robić, abyś czuł/a się dobrze jako nasz pacjent.

Pamiętaj, że:

Prosimy Cię pamiętaj, aby przebywając w naszej przychodni:

Jeśli spotkało Cię w domu albo w naszej przychodni coś, czego nie akceptujesz, jeżeli wydarzyło się coś, co Cię niepokoi, ktoś Cię skrzywdził, przekroczył Twoje granice albo zachował w sposób nieodpowiedni lub w sposób, którego nie akceptujesz, możesz o tym powiedzieć pracownikowi medycznemu (lekarzowi, pielęgniarce, rejestratorce) i poprosić o pomoc. Postaramy się rozwiązać ten problem w taki sposób, abyś był/a bezpieczny/a.

Czasem jesteśmy zabiegani i zmęczeni, możemy nie mieć czasu, aby z Tobą dłużej porozmawiać, bo czekają na nas dzieci, które pilnie potrzebują naszej pomocy. Prosimy, nie zniechęcaj się. W takiej sytuacji postaramy się wskazać Ci kogoś, kto będzie mógł odpowiedzieć na Twoje pytania i zaopiekować się Twoim problemem.

Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży: 116 111
Telefon jest anonimowy, bezpłatny, całodobowy i dyskretny.
Strona telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży: https://www.116111.pl/

Pełna wersja Standardów Ochrony Małoletnich